Vart tar lönen vägen........

Jag är ju inte direkt den rätta att svara på en sådan fråga......
Hönsigare hundägare får man väl leta efter, men jag resonerar som så
att hellre några gånger extra till veterinären - än 1 gång för lite...
Nu har jag äntligen fått svar på scinten som Angus gjorde i Uppsala,
och det "troliga" (inget säkert) är att han "haft" han skada på ett
ligament i armbågen....... Inget som syns på vanlig rtg men det syntes
lite spår av aktivitet på scintografin...... Bra svar va....  Men det bästa
av allt är att Angus inte har haltat något på 3 veckor, dags att starta upp
med lite konditionsträning så smått....


Men hönsig som jag är, så var det dags för Urax att få ta sig en tur till
Haninge Djurklinik. Eftersom jag är nyoppererad (gallan) så var pappa
Leif tvungen att följa med. Tror Leffe börjar vänja sig, han är helt lugn
i väntrummet :-)




Även om det inte var något allvarligt som vi sökte för, så kanske det
kan vara läskigt när Dr Jenny ska lyssna och klämma.......


Klicka för större bild

Som sagt, inget allvarligt, men irriterande när denna lilla vårta/molusk??? fastnar och
rivs upp så att det blöder flera gånge i veckan..... Men jag vet vart jag ska göra av
min lön............... Personalen på Haninge Djurklinik är super bra :=))
På måndag nästa vecka tar dom bort eländet :O))

Kommentarer
Postat av: Madde

Hoppas allting blir bra för finaste Angus nu.. <3 Och att urax besök gick bra.. =)



Kram

2011-06-15 @ 13:02:00
URL: http://johlinz.blogg.se/
Postat av: Cina

Skönt att det inte var något läskigt. Lycka till på måndag!!!!!!!!!!!!



Visst kan djursjukhusen ta "mycket lön" det är svindyrt, men som du säger vad gör man inte.....



2011-06-16 @ 16:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0