Nya färdigheter

Det vet väl alla att en valp växer jätte fort och lär sig nya saker varje dag.
Våran lille skrutt längtar efter att kunna komma upp i soffan själv, dom stora
killarna ligger ju i den och mår gott :O)


Oj, vad förvånad jag blev i morse när jag kom ut ur duschen.......
Angus i ena änden av soffan och Chivaz i den andra :o)) Leffe hade redan åkt hemifrån
och jag kan inte tänka mig att Angus eller Urax hjälp honom upp......



Och så har vi varit ute och åkt bil också, utan någon storebror
som sällskap. Men är man en cool kille så, ja det är väl bara att
lägga sig sovan en stund..........

Kommentarer
Postat av: Carina Grandin

Gull gubben, så söt så. Trodde du var tanten med guld byxorna

2011-03-30 @ 22:56:57
Postat av: Annette Westerlund

Vilken söt liten kille....rätt färger oxå. Hoppas att allt är bra med er och killarna. Skulle vara kul och träffas igen. Många kramar Annette och Perra

2011-03-31 @ 10:06:23
Postat av: Åsa

Så söta dom var i soffan då. Kram Åsa

2011-04-01 @ 07:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0