Roligt på jobbet

Jag måste erkänna att jag känner mig ganska priviligerad :O)
Jag TRIVS på jobbet, jag har ROLIGT, jag får vara KREATIV, SKAPA
och jag får jobba i en underbar miljö. Nu när solen skiner så känns allt
så mycket lättare, det är till och med lättare att vakna på morgonen :-)


Alla kunder blir också så mycket positivare när solen skiner och dom
kan gå runt i ett blomsterhav och välja och vraka :-))



Banditen Chivaz var med en stund på jobbet idag, han måste ju börja
förtjäna sitt  uppehälle som "kundmagnet" :O)
Och hur kul är det att sitta här, innanför disken och titta ut på härligheten......



Inte så kul tydligen....   Bättre att lägga sig utanför snittkylen och blockera
ingången :-) Kanske var det just det som resulterade i att han fick åka
hem till Angus och Urax ........ :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0