Finsk Champion

Oj, tiden flyger iväg....... Gubben min är opererad, lagom stort ingrepp :O)
tillräckligt för att han måste ta det lugnt några veckor. Och VEM får då jobba
för TVÅ????? Men nu är han på G igen, då kan jag börja blogga igen :=))))))

I helgen var jag och Urax i finland på Eckerö och som sällskap hade vi sköna
Carina - herre guud - man får ju skratta i alla fall :O) Och med oss hem hade
vi en Finsk Champion, är man stolt eller :O)


SE UCH FIN UCH Hugedogge Uranus "Urax"


Men jag ser att jag måste ta tag i det här med min klädstil..... och kilon



Det var ingen självklarhet att Urax skulle ta Certet, Tina´s Emil är en
kanon fin kille :O))



Men lika glad i alla fall - ärtiga Tina och goa Emil :O)))))

Kommentarer
Postat av: Annica

Onnea, onnea till lillebrors FINSKA championat!

2011-09-28 @ 20:28:22
URL: http://www.bigswede.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0