Angus underhåller

Min underbara Angus bjöd oss på ett gott skratt idag. Tänk dig ett
grönt silkespapper, ungefär så stort som en utslagen kvällstiding -
denna 90 kilos "lilla" klump upptäcker att jag har tappat ett ark på
golvet. Ooh vad den var fin må ni tro - sju varv på arket, gissa hur
det tunna arket såg ut då - och sedan var sängen bäddad :O)

Fint värre ska det vara med silkespapper som underlag, inte mjukt ialla fall...



Det verkar som att Angus gillar alla som är små. Om det är 2-benta barn
eller 4-benta valpar spelar ingen roll, en liten tjej som kramas är mysigt :o)




Det ser väl inte så dumt ut - tänk att få en skön vilostund på jobbet, med
värmande sällskap :=))

Kommentarer
Postat av: Alexander

haha, jag är 99% säker på att jag var i affären då... men synd att du inte fick en bättre bild på pappan... kom på det när jag gick därifrån att det är skådespelaren ifrån Arn

2010-12-06 @ 01:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0