Ebba

Juvelerna kan nog tycka att jag är ganska tråkig när jag är på
jobbet. Snackar med kunder, pratar i telefon och koncentrerar
mig på blommor och buketter. Så det blir desto mer livat i butiken
när vi får besök av någon ny bekanskap med 4a ben :O)

Här har vi Ebba 3 år - en Potugisisk vattenhund - såååå söööt.
Ebba var ute en sväng med sin dagmatte så vi fick ta det lite easy :-)



Ebba är en väldigt försiktig dam, vilket man inte kan säga om Urax.
Men bara hon fick nosa igenom juvelen litegrand så gick det bra...



Ebba verkar tycka - okey eftersom jag fick nosa en stund så är det väl 
inte mer än rättvist att du också får nosa lite - men var försiktig :O)
Dom flesta vi träffar blir så förvånade över att juvelerna är så lugna,
men mastiffer är ju sådana, tack och lov :=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0