Härlig mastiffträff

Vilken härlig förmiddag det blev igår :-) Vi åkte till Sollentuna för att
stilla vår nyfikenhet. Hade hört ryckten om att det skulle komma några
mastiffvalpar till utställningen. Vilken uppslutning det blev - vi var många
som kom bara för att titta och umgås med likasinnade = mastiffvänner.

Ett härligt återseende, vet inte vem som var gladast Kommandoran själv
eller Komandorans Dancing Queen "Brynia"



Leffe beundrar Komandorans The Winner Takes It All "Mio". Jag undrar
om det inte suger lite i valptarmen :O)



Nicke erkände faktiskt att han blev lite valpsugen. Här får han tillfälle
att gosa lite med Komandorans Fernando "Chaplin".



Mio blev BIR och grupp 1a, Brynia blev BIM. Grattis till er båda :O)


Jag får väl avsluta med en hög 4,5 månaders mastiffvalpar. Det var
så roligt att få komma och krama småttingarna - nu suger det i tamen :o))

Kommentarer
Postat av: Carina Grandin

Ja det var så kul att träffa dessa guld klimpar.

Underbara ägare också, sen alla ni som kom och tittade,jag glömde till och med att följa med och fika, så roligt och en trevlig dag.

2010-03-15 @ 08:40:15
URL: http://Komandorans.com
Postat av: Catarina

Vilken dag det blev i Sollentuna! Vilket gäng som ramlade in till ringen och fyllde hela Sollentuna med skratt och gemenskap! Vilka glada Mastiffälskare...och mitt i glädjen står Carina, vår "egen" uppfödare, som är BÄST!!!på att engagera sig i alla.Jag vill krama Er alla! Tack för detta välkomnande till klubben! Catarina

2010-03-15 @ 19:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0