Harmoniska hundar

Ibland känns det som om jag kunde sitta och titta nästan hur länge
som helst på juvelerna. Det är en så härlig känsla när man ser hur
harmoniska dom är, för det syns ju faktiskt :o) Jag har ju haft en
mastiff som i och för sig var väldigt harmonisk - så länge han fick
stanna i hemmets lugna vrå - men annars var det väldigt oroligt, så jag vet...

Här har vi Big Swede Angus som bara ligger och njuter av att vara hund och finnas till :O)




Hugedogge Urans ligger i pappas knä och njuter av tillvaron. Har väl aldrig varit
med om en mer kärlekstörstande kompis :O) Oj vad man kan älska sina juveler :O)

Kommentarer
Postat av: ZitaZoo

Så himla goa dina juveler! har du sätt våra! Snart är den svarta vår också om allt går vår väg!!! kolla på denna sida;

http://zitazoo.wordpress.com/baltiz-plexus/



Jag lägger en länk till dig på min sida kram //Cia

2010-03-06 @ 22:33:49
URL: http://www.zitazoo.nu/
Postat av: Lilian Hjortzberg

Jaa, man älskar ddom så man blir alldeles varm i magen när man tittar på dom.

2010-03-07 @ 09:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0