Hjälpande händer

Det är ju inte bara jag som ska få åka på SPA. Så idag åkte juvelerna
och jag till Bibbi & Leffe för att putsa till grabbarnas klor lite inför
utställningen i helgen. Jag är nämligen lite försiktig, ibland lite för
försiktig, när det gäller just klorna. En som är ännu värre och ängsligare
än vad jag är, det är ju min Leffe det. Plockar jag fram klotången så
går Leffe ut - jag vet inte om jag skrämt honom någon gång med att
jag ska klippa naglarna på honom eller vad det kan vara :=)

Angus är som vanligt helcool medans "mormor"Bibbi putsar o fixar :))
Urax står bakomm och är lite avundsjuk :=



Urax ser ju inte direkt helförtjust ut, men han är väldigt nöjd med att
få vara i centrum. Man kan nog säga att Bibbi är säker på handen -
hon har haft hundar i 40 år. Tack för hjälpen den här gången också:O)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Så sköt med litte tassvård då.

2010-04-01 @ 07:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0