Hundsäng bortskänkes

Hur man än försöker skämma bort sina sköna juveler, så är det ju
inte alltid att det duger ;-( Nu har vi en hundsäng som inte duger till
mina mastiffer. Kanske att det finns någon annan där ute som skulle
tycka att det vore fint med en ny säng... Eftersom jag nämnt sängen
för Susanne som har Selma och Lippe, så har dom första tjing -  om
dom vill ha den.....  Om inte - så gäller först till kvarn....

Sängen har en utdragslåda för förvaring av lite smått och gott...
Måtten är: bredd ca 120 cm, djup ca 83 cm, höjd 45 cm "ryggstödet", hopphöjd ca 23 cm



Bädden från sidan - lite lantlig stil - det man behöver fixa sjäv är en
gosig/mysig madrass eller dyna att liga på till sin lilla älskling :O)
Skriv en kommentar på bloggen om du är intresserad så hör jag av mig.
Kramar till er alla // Helena

Kommentarer
Postat av: Lilian Hjortzberg

Hej Helena, kanske att den är nåt för mina tjejer, har tänkt skaffa en ny soffa åt dom. Pris???

2010-03-04 @ 21:51:56
Postat av: Carina Grandin

Eller till min fina blodhund Thora som ska få rustat sitt rum. Betalar för den...

2010-03-04 @ 23:17:05
Postat av: Zitazoo

Å va fin den skulle vi kunna tänka oss! kram

2010-03-04 @ 23:23:36
URL: http://zitazoo.nu/
Postat av: Johan

Finns sängen kvar om inte var köpte du den?

2012-02-11 @ 19:31:17
Postat av: Hilde Wöien

Hej, jag är intressert i en säng til min Cavalier. Har ni sengen kvar? Håpas på svar.

Helsningar Hilde Wöien.

2012-06-20 @ 22:50:11
Postat av: Caroline

Hej!
Finns sängen kvar? Jätteintresserad då jag letat ca 6 månader efter en bra.

2012-10-07 @ 20:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0