Juvelerna behöver inte gå hungriga

Ja, vad ska man säga - herreguuuud. Min kära äkta hälft har fått spader.
Man ska vara ekonomisk och jaga rabatter. Maten ska vara av bästa
kvalitet:o) vilket jag håller med om så klart. Men döm om min
förvåning i morse när DHL kommer och ska leverera foder till juvelerna,
chauffören ville inte bara ha en underskrift att jag tagit emot varorna,
nej då - jag var tvungen att följa med ut för att knuffa på lasten ??????

Vi behöver ju inte direkt tänka på att skaffa hem foder på ett tag :=))
Visserligen är det ett kanon bra foder, juvelerna har fått jättefin päls
sedan vi börjat ge dom Nutram - men va f-n 22 säckar........



För att svalka av hjärnan tog jag en skön promenad med dom "små"
istället för att börja bära foder, det fick äkta mannen göra........ Här
letar juvelerna smågodis=harpluttar :=)



Passase på att träna lite inkallning idag - man vill ju inte att dom ska
rymma igen som dom gjorde för någon vecka sedan. Och vad HUNGRIGA
dom var när vi kom hem igen :O))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0