Kundkollage

Idag har jag haft en av "magneterna" med mig på Gullmarsplan.
Ärligt talat så vet jag inte vem som har mest behållning av hela vår
galna tillvaro :O) Jag tycker såklart att det är helt underbart  att kunna
ha med mina bästa kamrater på jobbet. Juvelerna blir stimulerade
av olika människor och miljöer, arbetskamraterna tycker oftast att
det är skönt med hund på jobbet - då behöver dom ju inte skaffa en
egen hund:=)

Urax tar hand om en av kunderna :o)



Nu är det min tur - På förra bilden blev damen servad av Tony, men
frågan är om Inte Urax drar lite mer......



Ett gäng gymnasieelever har hitta in till butiken..... Dom skulle köpa en
bukett - dagen teknik gör det lätt att tala om för kompisarna var man är....



Ja... nu har hela gymnasieklassen hittat in till butiken - alla fotograferar
alla, tillsammans med Urax såklart :=)



Nä nu är det bannemej min tur att få kela med Urax:o) Tony har varit
tvungen att ta hand om kunder - men han är ju i alla fall exratpappa
till juvelerna - så det är ju klart att dom också får kela lite.... :O))

Kommentarer
Postat av: Åsa

Vilka häliga bilder då.Sköt omer då..

2010-03-13 @ 07:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0